pondělí 4. srpna 2008

Iluze o vydělávání na netu

Nevím koho z vás tohle téma zajímá, ale mě to dřív zajímalo dost...

Nebudu psát o klasických amerických podvodech typu budeme vám posílat hromady mailů, jeden za pět centů, a až budete mít 50 JúEsDý, tak vám to pošlem šekem. To už je přežitek, že je to podvod, ví snad každý. Jsou i věcičky jako Spedia, popř. Cashfiesta, aneb banner který vám ukrojí kus obrazu a ukazuje reklamy, a zaplatí vám až budete mít 50 JúEsDý. Hovadina jako předchozí, i ňouma ví, že kurz JúEsDý, de kam? No přece do prdele. Samosebou to taky nefunguje. Resp. chvíli funguje, většinou do doby, než se začne blížit výplata... A teď o něčem, čemu jsem věřil. Opravdu jsem měl iluze o tom, že pevná reklama na webové stránce něco vydělat může.

GOOGLE ADSENSE. No fakt, nekecám. Slyšel jsem Google, znělo to věrohodně. Ano, zkusil jsem to, přímo tady na blogu. Má to být systém cílené reklamy, který se má vyplatit i na menších stránkách. Platit se má za prokliky, cena prokliku je dle konkrétní zobrazené reklamní jednotky. Vzhledem k tomu, že už nemáte na co klikat, chápete správně, že to je taky shit první kategorie. Víte co? Nevadí mi ani tak moc, že napsali, že mám neplatné prokliky a že kvůli tomu mi zastavili účet. Chápu, že se jim asi nelíbilo, že mi tam sem tam někdo upustil pět i víc prokliků najednou. Nevím, jak ti hajzli rozhodujou o platných a neplatných proklicích, nepíšou to na stránkách, a jak jsem se dočetl, ani nechtějí (protože by jinak ti pazdráti neměli alibi při smazání libovolného účtu). Nikdy jsem neudělal proklik z počítače, odkud píšu. To hlavní, co mě vrcholně sere, je fakt, že blokli účet v momentě, kdy se blížila výplata, tzn. cca 85 JúEsDý, výplata při 100 JúEsDý. Velkoryse nabízí možnost odvolání, aby to aspoň na moment vypadalo, že je dětská plínka Pemprs suchá a voňavá celý den. Přesněji celé dva dny, co si vyhrazují na odpověď. Po cca 14 ti dnech se mi nedostalo jediné odpovědi. Takže tohle je upozornění pro lidi, které bohužel tato služba Googlu zaujala, jako mě. Je to naprosto stejný šmejd jako věci popsané na začátku!!!

J

2 komentáře:

  1. me by zajimalo jestli si Spediu nebo Cashfiestu zkusil ze na to tak nadavas

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, i par znamych zkusilo, a maji stejne zkusenosti...

    Ty jsi to zkusil a prisel ti sek, anonyme? :)

    OdpovědětVymazat